Nu blir det fekke!!!
- Elin & Mattias

- 12 mars
- 1 min läsning

Okej, vi tänker ordna en brakfest! Vilka vill vara med och stå i bubbel- ellr coctailbaren (vi ska ha två!)? Vi hoppas att ni vill vara värdar och värdinnor med oss när vi firar att vårt älskade Lager fyller 5 år. Mest av allt hoppas vi att ni kan komma den här kvällen!




Hjäper såklart gärna till! Innan, under, eller efter - beroende på behov
Roligt - jag bistår gärna!
Ja, va' roligt! Säg vad jag ska göra. 😀
Jaa, så kul!
Så kul! Klart det ska firas! Ge mig ett uppdrag 🥳🥳