Vecka 16 på Lagret
- Elin & Mattias

- 12 apr.
- 1 min läsning
På Fredag hörrni, då kör vi: Bänk & Bubbel 🍾
17-19. Kom i dina jobbkläder, aftonklänning eller typ vad som helst. Drick lite bubbel (ta gärna med en egen flaska) och bänka 🤘🏼🏋️♀️
Årets mysigaste AW och Lagrets stora vår-tradition!!
Kod till pass: 809536 🔓
Måndag: Rimlig träning med Kicki 11:00-12:00
Tisdag: Punksnöre med Elin 17:15-18:00
Torsdag: Popflås med Mattias 17:15-18:00
Torsdag: Viljans träningsklubb 19:30-20:30
Fredag: Bänk & Bubbel 17-19
Lördag: open gym 10-16
Open gym: 175328 🔓
Naprapat-Cissi på plats: tisdag & onsdag
(Ni har 10% rabatt)
Bokningslänk till Cissi:

Anmälan i kommentarerna,
Elin & Mattias




Blir lite sen, men är på G till bubbel!
Ser ut som jag inte anmälde mig till ”Viljans träningsklubb”? Är det ok att komma ikväll iallafall?
Hoho babycakes, är för vek för träning idag, men kommer på bubbel i morgon så får vi se om jag orkar lyfta nåt skit 😊
bänk & bubbel för mig
Kommer gärna på punk, torsdag (och ev fredag - men oklart).