top of page

Vecka 13 på Lagret

  • Skribentens bild: Elin & Mattias
    Elin & Mattias
  • 22 mars
  • 1 min läsning

lördag kl 10 är ni välkomna på Hyrox 2.0

För den som är nyfiken att testa på. Passar nybörjaren men även den erfarne kan få ett riktigt bra pass! Ha med skor att kunna springa med ute! Mer info längre ned.


Fredag 17 April 17-19 är det ”Bubbel & Bänk” - mark your calender!!!


Kod till pass: 809536 🔓


Måndag: Rimlig träning med Elin 11:00-12:00

Tisdag: Punksnöre med Elin 17:15-18:00

Torsdag: Popflås med Mattias 17:15-18:00

Torsdag: Viljans träningsklubb 19:30-20:30

Lördag: Hyrox kl 10!

Lördag: open gym 12-16!


open gym (kod: 175328 🔓)


Naprapat-Cissi på plats: onsdag & torsdag

(Ni har 10% rabatt)

Bokningslänk till Cissi:


Hyrox 2.0

Löpning/jogging cirka 400m runt kvarteret!

Det kommer varvas med ski erg, Sled push/pull, farmers carry, rodd, burpee broad jumps, Wall balls, utfallsgång.

Antingen gör man det själv eller så går det att para ihop två och två. Då springer man tillsammans men hjälps åt på de andra stationerna.


Anmälan i kommentarerna,

Elin & Mattias




 
 
 

21 kommentarer


martinanicklasson
27 mars

Måste tyvärr avboka Hyroxen imorgon 😪 hoppas på fler tillfällen!

Gilla

Martin Dahlgren
Martin Dahlgren
27 mars

@Mattias, tänkte höra om jag kan ta med mig Ivar på Hyrox imorgon? 😊

Gilla
Martin Dahlgren
Martin Dahlgren
28 mars
Svarar

Ivar tyvärr krasslig. Kommer själv. 😊

Gilla

juliamadas
26 mars

Jag beklagar det sena avhoppet men kommer tyvärr inte loss till flåset.

Gilla

mysjennie
24 mars

Sladdar in sent 🏃🏽‍♀️‍➡️

Gilla

lillpillan
24 mars

Punk för mig!

Gilla

© 2024 by Personligare Träning. All rights reserved.

bottom of page